Pojawiła się nowa reklama chińskiego producenta. W sieci się zagotowało. Reklama sugeruje, że to wyjątkowe mleko kokosowe powiększa piersi.
Producent sugeruje, że napój Coconut Palm na bazie mleka kokosowego powiększa piersi. W reklamie pojawiają się skąpo ubrane kobiety, a hasła namawiają do codziennego picia. W ten sposób ciało ma zyskać nowy kształt, który zaskoczy innych. Będzie bielsze i bardziej… „pulchne”. Same piersi mają stać się bardziej pełne.
W internecie zaczęto głośno komentować całą sytuację. „Kiedy pierwszy raz zobaczyłem reklamę, pomyślałem, że to Photoshop”. To jeden z przykładowych wpisów. Inna osoba była w szoku, że producent, który istnieje już na rynku od bardzo dawna, musiał zniżać się do takiego poziomu. Podobne głosy krytyki spadły na tego samego producenta w 2017 roku. Wtedy magiczną moc miał mieć napój z papai.
Firma z siedzibą na wyspie Hainan w południowych Chinach produkuje napój od 1988 roku. Została założona w 1956 roku w celu produkcji aluminiowych puszek.
Biuro ds. Przemysłu i Handlu w mieście Haikou usunęło niektóre z kontrowersyjnych reklam. Dział regulacji rynku ma przeprowadzić inspekcję w tej sprawie w trosce o interes konsumentów.
Swego czasu wpadkę z reklamą, która oburzyła odbiorców, miała IKEA. Reklamę wycofano, a szwedzka firma musiała przepraszać. Choć wciąż jeszcze pojawiają się w Chinach tego typu reklamy, to coraz częściej spotykają się z głosami sprzeciwu.
Pisząc o tej reklamie, od razu przypominają mi się twory z naszego „podwórka”. Producenci energetyków czy nakrętek i śrub (tak, takie też były) widać, nie chcą być w tyle.