Strona główna » Mleko kokosowe powiększa piersi. Tak sugeruje nowa reklama chińskiego producenta.

Mleko kokosowe powiększa piersi. Tak sugeruje nowa reklama chińskiego producenta.

przez Piotr Chodak

Pojawiła się nowa reklama chińskiego producenta. W sieci się zagotowało. Reklama sugeruje, że to wyjątkowe mleko kokosowe powiększa piersi.

Producent sugeruje, że napój Coconut Palm na bazie mleka kokosowego powiększa piersi. W reklamie pojawiają się skąpo ubrane kobiety, a hasła namawiają do codziennego picia. W ten sposób ciało ma zyskać nowy kształt, który zaskoczy innych. Będzie bielsze i bardziej… “pulchne”. Same piersi mają stać się bardziej pełne.

W internecie zaczęto głośno komentować całą sytuację. “Kiedy pierwszy raz zobaczyłem reklamę, pomyślałem, że to Photoshop”. To jeden z przykładowych wpisów. Inna osoba była w szoku, że producent, który istnieje już na rynku od bardzo dawna, musiał zniżać się do takiego poziomu. Podobne głosy krytyki spadły na tego samego producenta w 2017 roku. Wtedy magiczną moc miał mieć napój z papai.

Firma z siedzibą na wyspie Hainan w południowych Chinach produkuje napój od 1988 roku. Została założona w 1956 roku w celu produkcji aluminiowych puszek.

Biuro ds. Przemysłu i Handlu w mieście Haikou usunęło niektóre z kontrowersyjnych reklam. Dział regulacji rynku ma przeprowadzić inspekcję w tej sprawie w trosce o interes konsumentów.

Swego czasu wpadkę z reklamą, która oburzyła odbiorców, miała IKEA. Reklamę wycofano, a szwedzka firma musiała przepraszać. Choć wciąż jeszcze pojawiają się w Chinach tego typu reklamy, to coraz częściej spotykają się z głosami sprzeciwu.

Pisząc o tej reklamie, od razu przypominają mi się twory z naszego “podwórka”. Producenci energetyków czy nakrętek i śrub (tak, takie też były) widać, nie chcą być w tyle.

Kontrowersyjna reklama


Sprawdź mój kanał na YouTube i subskrybuj aby być na bieżąco.

Komentarze

Zobacz również

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zgadzam się Czytaj więcej