fbpx
Strona główna » E-commerce w Chinach. Kto wydaje pieniądze?

E-commerce w Chinach. Kto wydaje pieniądze?

przez Piotr Chodak

Wiele osób zastanawia się jak wejść na chiński rynek e-commerce. Warto jednak sprawdzić, kto wydaje tam pieniądze. To zestawienie z pewnością pomoże zaplanować Wam ewentualne działania na rynku chińskim. Kampania marketingowe, odpowiednie narzędzia, komunikacja. To właśnie w oparciu o poniższe fakty powinniście budować swoją strategię.

Wiek

Średnia wieku klientów w internecie to 32 lata, a na urządzeniach mobilnych 30 lat.

Płeć

57% to mężczyźni. Nieco mniej, bo 53% jest ich na smartfonach i tabletach.

Częstotliwość zakupów

Chińczycy kupują przez internet co najmniej raz w tygodniu aż o 42% więcej niż Amerykanie.

Czas zakupów

Tutaj również wygrywają Chińczycy, który spędzają aż 8 razy więcej czasu w e-sklepie niż te same osoby w USA.

Priorytety

Dla klientów sklepów internetowych w Chinach największą obawą jest bezpieczeństwo i kompleksowość usług. Mniej istotne jest to, czy dany produkt widzieli w rzeczywistości.

Gdzie kupują

Aż 67% użytkowników woli wydawać pieniądze poprzez urządzenia mobilne.

Najniższa cena

Aż 93% klientów sklepów tradycyjnych woli przed zakupem sprawdzić cenę w internecie. W końcu po co przepłacać.

Komentarze

Może Ci się spodobać

Strona korzysta z plików cookies. Więcej informacji w polityce prywatności. Akceptuję Czytaj więcej