1 października minęła 70. rocznica powstania Chińskiej Republiki Ludowej. W odróżnieniu od innych rocznic, ta miała być demonstracją rosnącej potęgi Chin. Chińscy obywatele, zarówno w kraju, jak i za granicą, oglądali narodową paradę. Był to dzień wielkiej dumy narodowej, na który zwróciły uwagę zachodnie luksusowe marki.
Jeszcze niedawno D&G musieli przepraszać za swoją reklamę, która dotknęła Chińczyków. Teraz, w czasie tych specjalnych dni wiele zachodnich firm uruchomiło specjalne oferty lub produkty. Luksusowe marki nie chcą stracić Chin.
Versace
Luksusowa marka na swoich kanałach społecznościowych publikowało zdjęcia nawiązujące do rocznicy oraz stworzyło czerwoną torebkę z klamrą z numerem 70.

Givenchy
Givenchy wydał limitowaną koszulkę z okazji 70. rocznicy. W lewym rogu każdej koszulki znajduje się ręcznie wyszywana liczba od 1 do 70, a każda osobiście podpisana przez dyrektora kreatywnego Givenchy, Clare Waight Keller. W swoim poście na WeChat Givenchy opublikowała film o chińskiej modelce wyrażającej jej miłość do Chin, a na drugiej Clare Waight Keller podpisującej 70 T-shirtów.
Internauci zareagowali entuzjastycznie – wielu napisało pod postem „kocham Givenchy”, choć niektórzy byli także sceptyczni. Od czasu publikacji post na WeChat uzyskał ponad 332 000 odsłon i ponad 200 polubień.

Sephora
Zachodnia sieć drogerii, Sephora świętowała święto, wprowadzając na rynek całą kolekcję tematyczną China Red – pomadkę, róż i cień do powiek. Internauci skomentowali pięknie dobrany kolor i nawiązanie do rocznicy.

Swarovski
W rocznicowym poście Swarovskiego na WeChat wykorzystano kilka złotych iskierek do podkreślenia liczby 70. To chyba najbardziej minimalistyczna grafika z tej okazji.
